V sodelovanju s Šolo za mir in še nekaterimi vladnimi in nevladnimi organizacijami smo v letu 2003 zasnovali projekt Moje pravice, katerega potek po osnovnih šolah smo intenzivno spremljali v šol. letu 2003/04 in šol. letu 2004/05.. Evalvacijsko raziskavo o uresničevanju otrokovih pravic z uporabo učnih kartic in ostalega didaktičnega materiala iz projekta je opravil Pedagoški inštitut po naročilu Ministrstva za zunanje zadeve. Raziskava je bila izvedena med 208 učitelji iz 40 osnovnih šol.
Kot je zapisala vodja projekta Alenka Elena Bergant, so »iz zaključnega poročila raziskave(..) razvidni zelo pozitivni in vzpodbudni rezultati, ki potrjujejo pravilno naravnanost, smisel in namen našega projekta, s katerim smo v samo enem šolskem letu dosegli več kot smo upali in hkrati našli pravo pot za implementacijo otrokovih pravic v izobraževanju.«
Kar 97 odstotkov anketiranih ima pozitivno mnenje o projektu, 89,9 odstotka vprašanih se je strinjalo, da so kartice zelo ustrezen didaktični pripomoček. 55,8 odstotka ravnateljev in 63,3 odstotka učiteljev na anketiranih šolah se je prostovoljno aktivno vključevalo v projektno delo. 87 odstotkov anketiranih učencev meni, da je projekt pozitiven. Iz odgovorov je razvidno tudi, da so didaktična gradiva učiteljem v veliko pomoč pri oblikovanju pogovorov, projektov in različnih dejavnosti za učence i da jih kar v 70,7 odstotkih uporabljajo pri razrednih urah. Zelo pogosto pa uporabljajo kartice tudi pri projektnem delu z učenci, rednem pouku in roditeljskih sestankih.
Ker pa je projekt namenjen ne le promociji Konvencije o otrokovih pravicah, marveč tudi implementaciji, je pomembno, da 80 odstotkov anketiranih opaža, da se je z uvedbo projekta v šolo povečala senzibilnost učencev za problematiko otrokovih pravic, kar 70 odstotkov učiteljev pa je izpostavilo tudi to, da so se z učnimi karticami naučili kritičnega pogleda na otrokove pravice in jih ne uporabljajo samo sebi v prid. Na šolah, kjer je bil projekt vpeljan, pa sta se zmanjšala tudi nasilje in sovražnost, so ugotovili raziskovalci.