Pobudnica je bila nezadovoljna z ravnanjem odvetnika, ki se ni pritožil zoper sklep o dedovanju, čeprav je za to prejel plačilo. Odvetnik ji je ob prošnji za pojasnilo, zakaj pritožbe ni vložil, odvrnil, da ne ve, o čem govori, jo ozmerjal in ji rekel, da je nora. Že leta 2006 se je v zvezi s tem obrnila na Odvetniško zbornico Slovenije (OZS) in prosila za pomoč pri plačilu odškodnine zaradi vračila denarja, vendar odgovora tudi po dveh letih ni prejela.
OZS je pojasnila, da je hkrati s prijavo pobudnice prejela tudi dopis Ministrstva za pravosodje. Po prejetju pojasnila odvetnika je pripravila odgovor, ki ga je pomotoma poslala le ministrstvu, ne pa tudi pobudnici. Ugotovila je, da je šlo v konkretnem primeru za napako pri pošiljanju odgovora, saj na prijave odvetnikovega ravnanja vedno odgovori.
Varuh človekovih pravic RS je OZS predlagal, naj pobudnici – čeprav pozno – odgovor vendarle pošlje. Le tako bo pobudnica seznanjena s pojasnili odvetnika na njeno prijavo in se bo skladno z njim morebiti lažje odločila za nadaljnje ukrepanje. OZS nam je zagotovila, da bo pobudnici odgovor nemudoma poslala. 6.0-17/2008